- Spravovanie objednávok z internetového obchodu - administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi mailom, telefonicky i osobne - Príprava podkladov pre E-shop - Príprava zásielok, prepravných štítkov - Príprava a výdaj tovaru pre osobný odber - Ostatná administratívna činnosť Jednozmenný pracovný režim. Pracovný čas: od 8:00 do 16:30.
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Ponúkaný plat
dohodou
Iné výhody
Príjemné pracovné prostredie, zaujímavá práca v oblasti dámskej módy, individuálny prístup, dobré pracovné ohodnotenie, zamestnanecké zľavy. Pevná pracovná doba - v pracovné dni od 8:00-16:30, nepracuje sa cez sviatky a víkendy.
Miesto práce
okres Stará Ľubovňa Stará Ľubovňa, Za Vodou 23
Termín nástupu
1. 5. 2018
Informácie pre uchádzača
Pracovné miesto vhodné aj pre absolventa, mladistvého, zdravotne postihnutého.
Požadované vzdelanie
vyučený v odbore SOU
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Dĺžka praxe: bez požiadavky na odbornú prax. Všeobecné spôsobilosti: organizovanie a plánovanie práce, komunikácia (jednanie s ľuďmi), kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, tímová práca, samostatnosť. Cudzie jazyky: anglický - elementárna: A1 a A2. Počítače: Microsoft Excel - elementárna, Microsoft Word - pokročilá, Internet - pokročilá. Ďalšie požiadavky: Pozitívny vzťah k móde. Zodpovedný a pozitívny prístup k práci, dôsledné doťahovanie vecí do konca, výborná znalosť pravopisu a gramatiky. , , Svoje životopisy a motivačné listy môžete zasielať na uvedený email. Následne vybraných uchádzačov budeme osobne kontaktovať a dohodneme si osobné stretnutie v našich priestoroch. Ak by ste mali akékoľvek doplňujúce otázky ohľadne pracovnej pozície, obráťte sa na nás na t.č. +421 918697777- radi na vaše otázky odpovieme. Osobnostné predpoklady: pozornosť, praktické myslenie, precíznosť (presnosť), spoľahlivosť, komunikatívnosť.