Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
Ponuky.skBezplatná inzercia pracovných ponúk. Ponuky práce, zamestnanie, job, brigády 
HRman s.r.o.
Ponúkame komplexné personálne služby, vrátane služieb administratívneho alebo technického charakteru. Vychádzame zo skúsenosti, že jednotlivé systémové opatrenie často neprinesie želaný výsledok bez jeho podpory ďalšími systémovými opatreniami. Radi Vám predstavíme riešenia, ktoré môžu pomôcť Vašej firme.


Asistent / Administratívny pracovník - skrátený úväzok (4,5 h) – možnosť flexibilnej pracovnej doby

Náplň práce
Pre nášho klienta, ktorý sa zameriava na špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie hľadáme tímového hráča na skrátený úväzok.
 administratíva spojená s organizáciou tréningov a školení
 komunikácia s klientmi
 práca s CRM databázami
 práca s tréningovými materiálmi
 práca s web stránkou a on-line nástrojmi
 komunikácia s centrálou v UK
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Ponúkaný plat
550
Iné výhody
 Flexibilná pracovná doba
 Dovolenka navyše
 Práca v menšom kolektíve
Miesto práce
Bratislava
Ružinov
Termín nástupu
Ihneď
Informácie pre uchádzača
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku zasielajte e-mailom, prípadne poštou na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné vzdelávacie organizácie

Predmetom činnosti nášho klienta sú špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie. Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej siete, s pôsobnosťou v Českej republike a na Slovensku.
Požadované vzdelanie
stredné odborné s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
 Samostatnosť
 Zodpovednosť
 Dobré komunikačné schopnosti
 Pozitívny a profesionálny prístup
 Aktívna znalosť anglického jazyka, stredne pokročilý B2 (čítanie s porozumením je podmienkou)
 Schopnosť učiť sa nové veci
Kontakt
HRman s.r.o.
Piaristická 2
94901 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Adriana Žáková
Telefón: 0910558888
Email:
Aktualizované 10.9.2019


Vytlačiť pracovnú ponuku

Emailom upozorniť priateľa na pracovnú ponuku


Ďalšie pracovné ponuky v kategórii: Administratíva


Copyright © Ponuky.sk